רכב תפעולי – צבעים והדפסות מיתוג
אם בעבר המושג פרסומת
התקשר אצל רובכם כמושג הקשור לעיתונים, לעלוני פרסום, לטלוויזיה ולאינטרנט, כיום,
הפרסום הוא עניין מרכזי בתחום השיווק והוא נמצא בכל מקום. החל ממחברות ממותגות ,
עטים עם לוגו של העסק שלכם וכלה ברכבים ממותגים שמהווים פרסומת מהלכת לעסק שלכם.
במאמר הבא נפרט את היתרונות הרבים של השימוש במיתוג רכב לצרכי פרסום ושיווק. נסביר
אלו סוגי מיתוג קיימים בשוק לרכבים תפעוליים ומה חשוב לדעת לפני שממתגים את הרכב שלכם?
מיתוג של רכב תפעולי
רכב תפעולי הוא רכב
חשמלי אותו תמצאו במקומות בעלי שטחים נרחבים כמו בתי מלון, קיבוצים, בתי חולים,
שדות תעופה ואתרי תיירות שונים. מטרתו של הרכב היא לייעל את עבודת העובדים בשטח כך
שתהיה להם יכולת התניידות בקלות ובמהירות. רכבים אלו יכולים לשדרג את העסק או האתר
בו הם נמצאים, בעזרת מיתוג של הרכב עם לוגו החברה או העסק. לדוגמא רכב תפעולי
שנמצא בגן חיות ימותג באופן בולט ומושך את העין ויבליט את לוגו האתר.
היתרונות של מיתוג
הרכב
ü
פרסומת ניידת- רכב חשמלי תפעולי ממותג עם לוגו של החברה או בית העסק יביא אתכם לתודעה של הציבור, הן לקוחות
וותיקים שישמחו לראות אתכם על הכביש והן לקוחות פוטנציאליים ששמכם יקפוץ לנגד
עיניהם במקומות שונים , אקראיים ורחוקים .
ü
פרסומת קבועה- פרסומת
בעלוני פרסום או בעיתונים דורשת תחזוקה שוטפת- עיצובים מגוונים וחדשים, לדאוג
להכניס את הפרסומת מדי שבוע או אחת לתקופה לעיתון. לעומת זאת, מיתוג צבעוני
על רכב תפעולי כמו קלנועית, יפרסם אתכם ללא כל צורך
בתחזוקה של הפרסומת.
ü
חשיפה לאלפי אנשים בשנייה-אנשים רבים מאוד ייחשפו לרכב הממותג שלכם בתוך שניות ספורות והחברה
שלכם תחדור לתודעה שלהם , כך כשיצטרכו שרות בתחום זה ייתכן ויזכרו אתכם.
מהו מיתוג איכותי ומקצועי?
מיתוג איכותי ומקצועי
הוא מיתוג בעל תוכן יצירתי ומקורי, רצוי שיהיו בו משחקי מילים שיימשכו את עין
המסתכל ויגרמו לו לזכור אתכם לאורך זמן.
חשוב שלוגו החברה או
בית העסק שלכם יהיה בולט ויהיה מעוצב בצורה מושכת את העין.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה